2012. augusztus 21., kedd

"Ha jofej vagy a Vilaggal, a Vilag is jofej lesz hozzad...

... ezt nevezhetjuk akar karmanak is."

Aki ezt most elolvassa, az kepzeljen el egy boltot, ahol a haztartasba valo osszes holmit beszerezheti. Csokitol az aso-kapa-nagyharang komboig. Otthon vannak szaz forintos boltok. Lehet ott venni csokit 200-ert, es kapat ezer foluli aron. Itt ez a bolt 1 fontos bolt. Es csumara egy fontert lehet benne megvenni mindent. Ennek a boltnak a felfedezesere indultam Marcival reggel, hiszen igeretet tettem, hogy ma beszerzek egy adag budipapirt. Jojo, tudom, erre senki nem kivancsi.. inkabb meseljem el, hogy 6 helyre bementem munkaert erdeklodni, csak hogy belejojjek a dologba. 

Szoval reggel elmentunk meginni egy teat, mielott felfedeztuk volna a csodak csodajat... aztan Marci kozolte a hazi feladatomat. "Mielott odaerunk a bolthoz, elfogunk menni egy McDonalds es egy KFC mellett. En kint megvarlak, es te bemesz munkaert erdeklodni." Igy is lett. Meki es KFC online jelentkezeses, SubWay fullos, BurgerKingbe meg holnap varjak a CV-met. Nem viszem be. Holnap fel 3-ra megyek interjura egy Cafe Nero-ba, ami a kozpontban az uzletnegyedben van, es ahova veletlenul tudom az interjun varhatoan elhangzo kerdeseket.
Delben nagyon elszomorodtam... elvesztettem 243 fontot. (Ezt szorozd be Kedves olvasom 365 forinttal.. segitek..forintban 64395Ft). Na jo. Mielott kimondod, hogy uuristn (Simpson rajongok tudjak hogyan kell ejteni), hogy lehetek ilyen setet, ilyen randa, ilyen mafla balga, elarulom, hogy elinteztem a papirokat a londonimagyarok irodaban. Kifizettem a szamlat, tobbet adtam, mint ami jart..Egy heti lakbar, plusz ket heti kaucio, plusz regisztracios dij, plusz mert miert ne... NE!! DE! De muszaj vooolt, ne verjetek meeg. Okke. Azert konnyebben erzi magat az ember, ha nem kell ennyi penzre vigyaznia... Szoval szallas. Pipa. Lakcim igazolo. Papi. Mobil (erre bovebben kiterek). Mima. NI number. Mami. Szamlaszam. Lila. CV. Lali.
Na jo. Most kicsit csaltam, mert igazabol az NI-hoz es a szamlahoz csak idopontokat szereztem... de azert megszuletett kozben egy szokirako logopedusok szamara. Pipa-papi-mima-mami-lila-lali. Mond csak ki gyorsan. Na. Ne szegyelloskodj. Mond mar. Erzed? Na? nanana? Ugye te is erzed benne a kis hullamot? Meg a fejem is megindult fel le mikozben mondogatom.. Igazabol ez egy baromi jo kis atvezeto volt, hogy milyen napom is volt. 

Olcso bolt, eletem elso mosopora es oblitoje, van wc papirom...., es sikerelmenyek az angol beszedkeszsegem felol is. Aztan kiadtam az osszes kp-m.. zuttyantam egy nagyot. De aztan egy pillanatra ujra boldog voltam, mert legalabb tudtam, hogy hova szaladjak egy fontert felmosorongyot venni, amivel alkalomadtan felmoshatom magam... Es belegondoltam, hogy nem kellett senkit seggbe rugnom az ugyintezesek soran, es engem sem kell, mert nem tettem volna meg mindent. So.. don`t worry, be happy. Aztan ittam egy bogre zacskos levest. Kozben top gear-t neztem. Angolul persze, es azt a reszt, amikor Texas-on keresztul mennek homisra festett kocsikkal, hogy kiakasszak az ott lakokat. (Sracok tudjak.) Na szoval ki hisz a jelekben? En most igen, de majd kesobb elmondom miert. Aztan elmentem, hogy valora valtsam az alom munkam.. WaterStone. (Az Alexandra es a Libri egyutt nem lenne eleg egy hajszalanak a tized milimeterjere es annak a kisujjara se..) Egy oreg bacsival eldiskuraltam az ottani munkavallalasrol,.. amugy szinten online lehet.. Jobb angollal kesobb ujra megprobalom. Online. De azert, ha mar akkor, ha mar ott, akkor nezzuk meg az esetleges jovendobeli munkahelyem.. meg is talatam, be is mentem, ittam kavet ingyen, kaptam infot ingyen, ingyom bingyom. Befuto a kifuto fiu? Maybeee? Fo a pozitiv hozzaallas. Szoval csapjunk a hullamok koze, toroljuk le orcankrol az oromkonnyeket. Megprobaltam kp-m hianyaban kartyaval venni berletet az oysterre.. egy berletnyi penzt lehet, hogy elbuktam... (Holnap megnezem a szamlam es minden kiderul. Remelem a derul fele meg is lesz. Penzben es idoben is, mert most dorgott kint..) Szoval vettem le penzt, 40 fontot, hogy ujra megprobaljam, ezuttal kartya mentesen kp-val. A girbe-gurba masina elnyelt 10 fontot, es nem lett berletem.. most se.. Odamentem egy uvegablakhoz,.. mogotte persze tudtam, hogy ul valaki.. odauton eszembe jutott.. hogy ez egy zatonyra futott elet. Mi dolgom vele? De persze nem a Cseh Tomi vilagabol kilepett elkorhadt no ult ott, hanem egy tipp topp oreg englishman.. szoval mikor elmondtam, miert hoztam ide ezt az egy fontos felmosorongyot, elkerte az oysterem, hozott 10 fontot, en adtam a maradek kp-m es tett ra berlet. Megkoszontem Darth Vadernek a szives egyutt mukodest, es hogy hasznalta az erejet. Felultem a metrora, hogy kesobb eltevedjek, es hogy a Harry Pottert olvasva rajojjek, tobbszori elofordulas utan, hogy nem feltetlen jo, ha a cloak szorol a kloáka jut eszembe, foleg, ha inkabb az a palastot jelenti.. (Meglepodtel, hogy lattal ekezetet mi? Na, ezt azert kihalasztam a netrol, hogy ertsd..)
Szoval Vikieknek ettem fott kajat. Es megertettem, hogy miert kellett delben egy ratyis temat feldolgozo top geart neznem. (Felreertes ne essek.. ez egy kocsikkal foglalkozo musor. Mint ahogy korabban emlitettem, Texas-on keresztul mennek homisra festett kocsikkal, hogy kiakasszak az ott lakokat. Es aztan menekulniuk kell...jotak, idijotak..) Szoval Vikitol kaptam kolcson egy kartyafuggetlen telefont. Kartyat mar szereztem,.. igazabol nem nehez, mert a kukabol is bontatlanokat lehet kihalaszni.. :) Most elkepzelted, hogy megteszem mi? Na jo, adtak egyet a repulon,.. meg az irodaban is.. de hogy hogyan fogok en ezzel telefonalni.. Olyan leszek mint Superman vagy Pokember, akik mindig elbujnak mielott felveszik a cicanacit.. nekem is ezt kell tennem, mert full rozsaszin az egesz telefon. Raadasul erintokepernyos, es meno, hogy meg azt is higyjek, hogy ujjonnan vettem.. szoval ezen mar ujfent jot vidultunk, es rajottunk, hogy kar elkeseredni, amig az emberek kulon vilagokat kepesek megalkotni a sajatjukon kivul. Lasd Gyuruk ura, StarWars, Harry Potter, ...es talan valahol a sor vegen ott van az Alien predatoros sztori is..Csak Laci el ne olvassa ezt, mert nyakamat vesztem mielott meg kiprobalhatnam a homitelcsit..
Eddig, a ket nap alatt, annyi info ment keresztul a fejemen, angolul es magyarul, es inteztem es tettem vettem, amit otthon egy honap alatt lehet elintezni. Persze onhiban kivul. Mikor Vikiekhez megerkeztem, akkor eresztem eloszor, hogy egy pillanatra, de csak egy pillanatra had alljak meg. Leultem, cisszent egyett az ajandeksorom, es rajottem, hogy mit hagytam otthon...

Nem keseredek el. Eddig jofej volt velem a vilag. Meg nem tartok az en harmadik napomnal.

Addig is.. tudod, van egy meguresedett hely,.... ahol mar csak papirzsepit fuj a szel.
http://www.youtube.com/watch?v=KvGm07jV5So

1 megjegyzés: