2012. augusztus 22., szerda

Amikor a lelek dagad a magabiztossagtol

Csaltam. Lusta voltam megirni a napi esemenyeket ezert csak a cimet irtam ki ejszaka, hogy ne felejtsem el mi is tortent velem...

Na de.. felkeltem, es felkeszultem az elso interjumra.. jaaj, olyan izgisen hangzik nem? Ezert nem is meselem meg el mi volt..

.. hanem; interju elott ott voltam egy 3/4 oraval, ezert kiultem a Green Parkba. Mivel itt most jo idejet eli a napocska, ezert a tomegeknek nem nagyon kell mondani, hogy hasznaljak ki. Dugig volt a park.. ami azert poen, mert tuti nagyobb, mint maga a szechenyi varos kecskemeten. (Szegedenre nem tok peldat, csak nagyjabol beloni, hogy az allomastol a Domig,.. kb.) Szoval ki is van pakolva egy csomo napozo szek is, amit egy csomoan ki is hasznalnak. Koztuk en is, aki lazas izgalommal nyugodtsagot probalt eroltetni magara. Mikozben merengtem, es azon gondolkoztam, hogyan eroltessek magamra nyugodtsagot lazas izgalommal azon vettem eszre magam, hogy a szemem elvandorol. "Mindenek felett legy hu magadhoz". A napozoagyambol guvasztottam a szemem, hogy ilyen nincs. Itt a cimem. Elottem papirzsepit fuj a szel... szoval elhataroztam, hogy nem fogok ezt a pillanatot elfelejteni.
Na mind1. Szoval meg idoben eszrevettem, hogy egy bacsi jarja korbe a napozoagyasokat, es szedi be a penzt. Magabiztosan elkovettem egy csinytalansagot. Megvartam amig elindul felem.. aztan eppen ido is volt, hogy induljak.
Na, de az interju utan: Viki is bejott a Neroba es dumaltunk, hogy aztan utra kerekedjunk. Sajnos o nem vette eszre azt a momentumat elmenyteli setanknak, amikor elottunk egy csavo feher oltonynadragban es zakoban nekiiramodik egyenesen egy kavezonak. A momentum egy nagy barna folt volt azon a szep nadragon. Eppen elfojt.. es a zakojaval probalta eltakarni. Szegeny melabus lelek. Nem baj..eljon majd az en idom is.
Szoval az interju. Bementem a kavezoba, lejelentkeztem, kaptam ingyen kavet (elozo nap is, mikor infot gyujteni mentem). Telenyomtam cukorral, reszben az etvagyam csokkentese erdekeben, reszben mert egy iztelen romhalmaz lotyi az a kave.. lehet hogy en is ilyeneket fogok kesziteni. (Ebben most az a jo, hogy en nagyjabol tudom a valaszt, de nektek varnotok kell a kov. postig). Szoval leultem egy asztalhoz, es magabiztosan elkezdtem folytatni a mar megkezdett elso angol nyelvu konyvem, a Harry Pottert. Aztan jott a manager, kesobb Krisztian is. Persze a taktika bejott, mert a konyvrol kezdtunk el beszelni elso korbe, mikozben egybol tolt egy plusz jelet a cetlimre.. bevallom, ezutan nem is voltam mar annyira toppon. De muszaj volt a kialynovel kezdeni a lepest, arrol meg hogy a parasztok ott alltak elotte nem en tehetek.. Szoval megkerdezte, hogy ismerem e a funny-t. Mondom neki magabiztosan, hogy igen. Olykor en is tudok olyan lenni. Ha azert kerdezi, hogy a vendegekkel milyen vagyok. Erre eleg furan nezett ram. Es nem ertettem miert.. o meg, hogy miert mondon ezt. Erre Krisz nevetve kozbeszolt, hogy a Fannit ismerem e. A csajnak meg megmondta, hogy a Fanni nevenek kiejtese nalam teljesen mashogy hangzik. Szoval az eddig duzzasztott lelkem kipukkant, es le lett dongolve a magabiztossag.. elovettem a taskabol a felmosorongyot.. majd hivnak. Ez a lenyeg..
Aztan jott Viki, aztan ment a kakis bacsi, en meg egyenesen haza. Azt hiszem. Bakfitty, ennyire megviselt volna? Kovetkezo emlekem az en kis Bubusom. Aztan sajnos meg kellett szakitanunk a csevejt, de addig is dumaltunk a lakotarsakkal. Meg nem beszeltem mindenkivel, de akivel igen, azok mind jofejek. Szoval egy felelmem kilove.
Szerencsere a napomat Bubussal tudtam zarni, ezert a napkozbeni elkeseredesek utolagosan megszepultek.



- Hallottatok??
- Cseh es Beremenyi disszidaltak Parizsba.
- Honnan tudod? Nem mehettek el..
- Most jottek vissza, es azt mondtak " egyszer csak veres valosag lett, hogy jelentkeznunk kell a prefekturan, oda kell menni es elintezni a dolgot. Tele voltunk feszultseggel, es csak ittunk, en talan bogtem is. Aztan vegre valamelyikunk kimondta, hogy en nem maradok itt. Hazamegyek Magyarorszagra."

Szoval nekik igy alakult. Nekem mar nincs visszaut. Ezert, kerlek, vegyel egy mely levegot es fujd erosen, had dagadjon a lelkem vitorlaja.
http://www.youtube.com/watch?v=z0lHHXUfGa4

1 megjegyzés: