2012. augusztus 16., csütörtök

Papirzsepit fúj a szél

Reggel van... A varos lakoi kinyitjak a szemuket... Sajnalattal veszik eszre, hogy szeretett parjuk, testveruk, baratjuk, Miklos nincs koztuk....helye meguresedett, es mar csak papirzsepit fuj a szel ott, ahol eddig o volt.
Na jo, ez igy nem teljesen igaz. Csak fel 10 fele hagytam el im a hazamat, es most "e fold befogad, mint a persely". Koszonjuk meg J. Atisnak EGY nagy tapssal elozo idezetemhez vett sorat. Es a kovetkezoket Petofinek, hiszen "talpra magyar". Bar esetemben illobb a magyar talpra, hiszen nem keves elintezni valo van a munkaba allasig, amihez kell nemi tamogatas, (otthonrol is lelkiekben!). Holnap elintezem a papirokat. Az osszeset. Ha nem, akkor az nem rajtam mulott. Ebben az esetben  lesz nehany seggbe rugas. Ha megis rajtam mulna, de mint ahogy emlitettem ez egyszeruen elkepzelhetetlen, na de ha megis, akkor varom kedves szuleimet, Bubust, a barataimat, hogy miutan feneken billentettek, menjunk el egyutt varost nezni, nyaralni.. ugyanis a mai nap rovid gatyas ido volt. Leszalltam, kibattyogtam, osszespanoltam egy ausztral sraccal, akivel egy sorban ultem a repulon, es azt hittem magyar, es ha mar akkor mar. Aztan egyutt is buszoztunk. Es ruhellem az angol klaviaturat.... Bocsanat, szabadkoznom kell a kirohanasomert. Szerencsere a wc tiszta, de ne felejtsek el venni holnap budi papirt... A szobam nem tul nagy, cserebe jofej szobatarsam van. Marci, 30-as koma, ejszaka dolgozik, de segit amiben tud. Foglalasi dij leadva. Latjatok? Nem minden magyar fenylik, amelyik fogahoz veri a garast. 30 font helyett 3 font.. ezen meg mindig ki vagyok. Nem, az irasom nem tul magyaros, inkabb olyan ekezet-mentesen angolos. Dehaenegyszermegkapomamasodikvagyharmadikfizumatolyanlaptopotveszekamifenylikesfogahozveriamitodakellneki. Minden penzt, amit keresek felrerakok. Muszaj. Erted Vilag??!! MUSZALY!!! (Feltetelezhetoleg a vilag is felfigyelt a sok hibam kozott a leg elipszilonosabb hibamra,... csak ugy nyomatekositaskent irtam. Pont, hogy felfigyeljen.) DeahobbitotisugymegnezemamozibanhogyGandalfBilbonakfognezniengemamozivasznonkeresztulis. Egy kis fityinget sem fogok szorakozasra kolteni. Ezt megfogadtam magamnak.
Szoval a szallas turheto, 2-es zonaban van, olcsobb a kozlekedes, kozelebb a kozpont, az elet, a munkahelyek, akarmelyik waterstone (meg nem tudjak, de ott fogok dolgozni). Szoval jo helyen vagyok, jokor jo idoben. Ekezetek nelkul.. az egesz szovegem ala van huzva pirossal, ezert a korrekturat meghagyom masoknak,.. mondjuk azoknak, akik elolvassak ezt.
A varos lakoi kivegeztek egy embert, mert gyanusan lefitymalta a helyesirast.
Este van... A varos lakoi becsukjak a szemuket es elalszanak... a gyilkosok kinyitjak a szemuket.

1 megjegyzés:

  1. ... aztán másnap reggel van. Szép lassan felébred a város. A szél sem fúj már. Régen elült az, a hajnali órák táján. Nem száll már többet papírzsepi a szélben, mert egy ember nem ébredt fel egészben :'( Ő volt a történetünk hőse, az ország diszidált cserkésze, a mi fiunk... de az éj sötét leple alatt, furcsa kis szerzetek, laptop helyett föléje szemfödelet helyeztek :'(

    VálaszTörlés