2012. augusztus 31., péntek

Adatok

Cimem: 487 Holloway Road N19 4DD London, UK
mobilom: ***********

Azt hittem nehezen fogom megjegyezni, de par nap utan mar almombol felkelve is el tudtam mondani. Cimet lehet csekkolni.
Mobiljaim szama a 3-at rugja, a toltoime 2...
Skype elerhetosegeim szama szinten nott a mobilokkal aranyosan.
Fogaim szama 32. Eddig nem keveredtem osszetuzesbe senkivel. Bar egyszer majdnem megtortent a baj. Az ugy volt, hogy eddig fel orat kellett buszoznom, ha a kedvesemhez mentem. Fel oran belul beertem a suliba. Anyaekhoz fel perc alatt masztam ki a konyhaba. Robohoz bringaval 5 percet, Levihez vagy a kozpontba 15 percet kellett tekerni.
Most nehany baratom van itt. Vikiekhez kb. 1 ora alatt erek el egy busszal es ket metroval. Szaboektol kb. ket ora alatt jovok el. Ebben benne volt egy rovidites, amit sok helyen stoppolasnak hivnak. En ugy hivtam, hogy -Hey, sorry! I would like to go to mordan station. -Hmm,.. ok, come on! Aztan meg buszoztam egy kicsit. (Kozben kidobott a mobile skype, bocsi Bubus!), es mentem ket metroval.
Szoval a konfliktus, amibe belekerultem, az az, hogy most jol arcon csapnam magam, mert a lustasag nagy ur.

Kedves Lustasag Ur!
Kerlek segits az otthoni szeretteimnek, hogy felre tudjanak tenni teged, hogy mindig legyen idejuk egymasra, es hogy gyere ki ide, hogy kiprobald milyen a tavolsag, hogy szivd a fogad, hogy, hogy, hogy.

Maradok tisztelettel regi ellenseged

Miklos

ui.: Hogy!


Szoval utaztam teljesen egyedul metron ejszaka. Bajos hangulata van. Utaztam ejszaka ugy, hogy a vagon egyik feleben csak fekete, a masik oldalon csak feher emberek ultek. Ennek is megvan a maga baja. :)
Amugy kezdem megszokni a nepeket. Sokszor latni babakocsisokat itt ott. Eszmeletlen edik a babak. Foleg a gugyogesuk. Mivel az is angolos.. nagyon jo hallgatni. Mindenesetre neha mar kezdtem zoologuskent gondolni magamra itt..
Ellenben az idojaras nehezebb teszta. (Ha valaki tudja, hogy honnan jott ez a tesztas dolog, akkor az mondja mar el..) Tegnap ota latvanyosan retegesebben oltoznek az emberek. Es elobujtak a kis nathasok is, akiknek az orranal papirzsepit fuj a szel.
Szerencsere en nem vagyok koztuk. En a lepedom es a paplanom kozott vagyok.
Lefekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése