2012. szeptember 4., kedd

Ne hagyd magad Pitkin!

Bizonyara sokan emlekeznek a mi szeretett II. vilaghaborus hosunkre, aki eroszeretettel zavarja ossze a dolgokat, az embereket, es magat. Na meg a az angol flottat, sereget es ami az utjaba kerul.
Na jo, en azert ennyire nem vagyok gaz.
De azert tegnap este, meg kell hagyni, kapkodtam a fejem.
Pontosabban delutan 3-tol ejszaka 2-ig.
En kis naiv azt hittem, hogy a ruhatarba tesznek be.. helyette:
Volt egy nagy szabasu rendezveny az Intercontinental hotelben. Az elejen tartottak egy eligazitast, es az osszes velem egyutt varakozok kozul csapatokat valasztottak. Igy felkerekedve ket indiai sraccal, es a team leaderunkel, Syed Umar-al (vmi arab lehetett), megneztuk a kis termunket, amit nekunk kellett ellatni. Csak 17 ember kajalt ott, de orom volt berendezni nekik a sutiket dizajnosan (, amiket biztos Carlos sutodejebol hoztak... na jo nem.. en hoztam fel oket a kinaiak kezebol). A kajakat, ami alatt egett a lang, meg tudjatok.. ami puccos helyeken van. Akkor mar 5-6 oraja nem ettem. Kulon jo volt, hogy a konyhaba rohangaltunk. Aztan 9 fele elpincerkedtem az ures taljaikat a nepek elol, hogy ok egyek meg a finom sutiket.. ja, kozben berendeztunk egy nagy kaves csarnokot. Aztan 10 elott ujjabb gyules volt. Eppen egy fekete csavoval dumaltam arrol, hogy akikkel egyutt dolgoztam, azokat fullra nem ertettem, ot meg tok jol ertem. (nyilvan az akcentusok miatt..), aztan ki honnan jott. Mondta, hogy van itt egy masik magyar srac is. Es akkor futottam ossze az elso magyar gyerekkel. Szoval 10 ora eves nelkul, 8 ora munka utan 0 szunettel rabolintottam egy indiai gyereknek a muszakcserejere. Ezert 2-ig dolgoztam. Ebben a reszben a nagytermet pakoluk ki. Szerintem mentem 20 kort kristalypoharakkal teli talcaval az asztalok kozott. Kicsit idegbe voltam. Ja, meg lattam, hogy mennyi kajat meghagynak.. 12 ora eves nelkul. Aztan fullosra kipakoltuk a termet, es nekialltunk kristalypoharakat polirozni.. addigra mar jobban osszejott a tarsasag. Ekkor talakoztam a 2. magyar gyerekkel. (Ezt ugy erts, hogy elotte is dumaltunk, csak nem tudtuk egymasrol, hogy magyarok vagyunk..) "Jaaj, en meg a magyar akcentussal kuzdok." Szoval osszehaverkodtunk nagyjabol egymassal. Egy kolumbiai sraccal, egy portugal bacsival, akivel egyutt mentunk haza, az indiaiakkal, akiket alig ertettem, a feketekkel, akiket jol ertettem.. stb. Szoval a kovetkezo nap az csutortokon lesz.. ugyhogy kenytelen vagyok elindulni munka utan megint, mert az agency arra eleg, hogy szallasom es berletem legyen.
-------
Biztos elso ranezesre furcsa volt a blogom cime. Papirzsepit fuj a szel. Ez nem az a resz, amikor kifejtem a cimvalasztast.

Nem mellekesen, ezen a rendezvenyen egy konyvbemutato is volt, es nem mellekesen jelen volt Harry herceg is. Nem talalkoztam vele.

Fel 2 kor fejeztuk be a munkat, de 2 ig kifizetnek.
10 orai munka es 10 percces szunet utan, 13 es fel orai eves nelkul lementem a bufebe, ami a dolgozoknak van. Szedtem porkolt krumplival es rizzsel, szedtem hozza sok gyumisalit, es leultem a portugal bacsival kajalni. Egyaltalan nem volt jo. Megertettem miert hagytak meg olyan sokat a vendegek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése