2012. augusztus 29., szerda

Ide kepzelj el valami cimet

Idejet sem tudom mikor irtam utoljara, de azert a 25-i bejegyzesem ota tortent ez az.
Nem is tudtam megfelelo cimet adni ennek a remek post-nak, melyben megvivom harcaimat, legyozok sok gonoszt, vilagokat tarok fel, dimenziokat epitek, es nem mellesleg ravetem magam egy blogbejegyzes megirasara.

Valahogy igy kezdodik mindig:
Kene irni blogot.., de a mindenit, olyan hulla vagyok. Meg megmosom a kajam, aztan megeszem a fogam, es addigra pont skypolhatok Bubussal vagy anyaekkal, es ha mar meguntam a Robi-Levi paros rinyalasat, akkor ok is kapnak 10 percet a skype-idombol.

Csak a hecc kedveert bementem a Buckingham palotaba munkaert. Lady oreg holgynek nem volt most szuksege senkire. Full house. (Nem vicc, de jot rohogtem mikor kijottem.)

Es a valtozatossag kedveert ma mostam magamra (szegyon nem szegyon, de eloszor..) szerintetek kinel romlott a vasinmasin? :D  Eppen a levelezesem kozben jottek fel szolni, hogy omlik ki a viz.
Ha` a legkisebb fiunak se kellett ostorra a hatiba` verni. Kurjantott egyett, azta` man tu` vo`t orszaghataron keresztu`, hogy mentse, mi meg mentheto vo`t. Oszta` szerencseve` jart a leginy.
Igen Bubus es anya, kiraztam a ruhakat teregetes elott, hogy ne legyenek olyan rancosak.
Apropo: ranc. Errol jut eszembe, hogy.. jaaj, olyan izgatott vagyok.. vagy nem is mondtam meg?? Jaaj, hat hogyan mondtam volna.. ma volt..eppen ma, nem is olyan reg. Epp csak hogy kitettem a labam. Meg osszegabajodni sem volt idejuk. Szoval igen, ma volt. Epp a metron ultem. "Tehat a metro. A szerelveny az alagutban csattog. S mellettem ul egy mondhatni, hogy furcsa arcu ferfi. Egy pontra nez..." Nyilvan en is odaneztem, mert lassan mindenapi latvanykent tarul a szemem ele, de most meg szokom a dolgot. A lenyeg a lenyeg, mig at nem ered, hogy egy ebook readert nezett.. azaz olvasott. Ahogy a feny lathatova tette a szemem szamara azt a kis masinat, kb. 20-60 fokos ralatasom esett a kepernyojere. Termeszetesen a hullamvasutam kilengese okozott ilyen merteku amplitudot, de nem is bantam, mert abszolut meggyozodhettem rola, hogy olyan, mintha papirt fogna a kezeben.. egy alom volt (alom: nem osszetevesztendo a szeretett hazikedvenceink alatt rejtezo "toalettel"). Tisztan olvashato volt barmilyen szogben.. ja, es mikor bobiskolasombol eppen magamhoztertem, (ha metroztok vigyetek magatokkal olvasnivalot, mert kulonben hosszu az ut es uncsi..) talatam 1 penny-t. Ja, es megegy. E`ment a legkisebb fiu, hogy megtalajja a szerencsejet. Bejart orszag vilagot, uzbegisztantol inne` es tu`, oszt meglett. Nem is olyan sok ho`djarasra, hogy o lassa el a vendegeket. Egessze` pontossa` hitfon men dologra.

Tehat akkor megegyszer a lenyeg. Oruljetek az Urban kedves testvereim.
Idegesseg ne hozzon gyotrodest tinektek, hiszen mig engem nem gyotor, addig masnak is kar lenne verejtek- es konnycseppeket hullajtania miattam.
E sorokat Agotanak kuldom, kedves testveremnek, mert helyettem idegeskedik. Szerencsere egy kave mellett volt alkalmunk tamogatni egymast lelkiekben.

Egyeb fejlemenyek:
Hetfon ejszaka lejart a berletem.
Kedden akartam venni megint berlet, de kozolte velem Mr. turban, hogy egy hetre valo berletem van.
Nem vettem. Tehat a multkori afferom az oyster-es automatanal nem volt affer. Mukodott. Kerek egy plusz pontot.

Bobiskolasom alkalmaval, a metron latott 1 penny-st nem vettem fel, mert mire megerkeztem, addigra elfelejtettem, hogy ott van.

A munkamat egy ugynoksegen keresztul kapom. Penteken kapom az infot, hogy hova, mikor, mibe kell megjelennem.

Ma este farkasokkal alszunk. Telihold volt.

Az ugynoksegnel voltam ma pincer fejtagiton. 3 tanyert el tudok mozditani a helyerol. (Hogy tobbet is tudok-e az nem derulhetett ki, mert a gyakorlas soran csak 3 munkaeszkozt tettek elenk. Elmeletben tobbet tudok.) (Elmeletben van egy kiadom; a konyveim, amiket meg nem irtam meg, lepipaljak a Pottert, az egri csillagokat, azt a gyemant vampirosat, meg akarmelyik mufajban megjeleno sikerkonyvet.)

Elmeletben es lelekben otthon vagyok a kedvesemmel, a szeretteimmel, a barataimmal.
Gyakorlatban innen integetek vissza, es a kezemben papirzsepit fuj a szel.



1 megjegyzés:

  1. akkor ezekszerint pincér leszel? vagyis lettél? :D
    na kiváncis vagyok mi sül ki ebből a péntek infóból...

    VálaszTörlés