2012. október 4., csütörtök

Felelem

Ugye olvastuk a Harry Potter-t.
Megtanultuk belole, tobbek kozott azt is, hogy nagyon bolcs dolog felni magatol a felelemtol.
Megis az ember kiskoraban olyan dolgoktol fel, mint a mumus az agy alatt.
Vagy hogy az az auto, ami meg csak a saroknal varja a zoldet, az hamarabb fog a hazunk ele erni, mint en gyalog, amire megvan az eselye, es eppen ezert futni kezdek..
Aztan hallunk olyanokat, hogy feld az Istent. (Felem.) 
Elhagyod a kulcsod, a diakod vagy akarmit. Nem mondod meg otthon, mert felsz. Most igy utolag persze minek, ugye?
Felsz beszelgeteseket kezdemenyezni, felsz batornak es kemenynek mutatkozni. Mivan, ha megsem vagy az? Felsz visszaszolni a tanarnak. A tobbieknek megy. Akkor en most a luzer vagyok, mi?
Egy egesz csaladot megolt valami gomba, amit vacsorara vettek a valahol. Felelembol nem eszel soha gombat? Es halat miert nem? Felelmbol nem teszel dolgokat? Vagy kerulod a dolgokat?
Kerulod a konfliktusokat? A felelem amitol felsz?

Tegnap ejszaka 3-kor vegeztem.
5 orakor agyban voltam, hogy aztan delre menjek vissza dolgozni. (Es most deltol ejszaka fel 3ig megint dolgoztam,.) A munkaval nincs baj. De nem pihentem ki magam a ket munka kozott. A gyomron gorcsben volt, a lelkem belefulladt a konnyekbe.
Szoval feljutottam a masodik buszomra, amivel hazafele mentem tegnap.
Az emeleten az elso szeken ultem. Egy srac felpattant mogottem, es hatrebb ment 4 masikhoz, es szovaltas volt. Angolul es franciaul. Mindannyian beszeltek franciaul is es angolul is. Nem ertettem a dolgokat, csak lattam es hallottam.
A buszon utaztam, olvastam, es aztan egy sracot osszevert negy masik. Mogottem. A busz tele kamerakkal, a buszsofor nem all meg, az emberek nem mernek szolni.
Szerintem mindenki ugyan azt erezte. A felelmet. A srac a foldon maradt, mar nem erzett semmit.

Nem tudtam elaludni.
Mostmar muszaj.


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése