2012. szeptember 25., kedd

Szuletes

Mint ahogy a gondolatok es az emberek, vagy akar a targyak is szuletnek, ugy szuletett meg bennem is az elhatarozas, hogy irok gyorsan megegyet. Reszben a Zso miatt, mert olyan huseges olvasom, mint a messzi Oroszorszagi Foderacioban leledzo olvasom, reszben azert, mert az irodabol felelbresztettek reggel. Szerencsere smsben is elkuldtek a parametereket. Meg jo, hiszen lazasan bolintottam mindenre, amit mondott a Ruta, es meg vissza is kerdeztem, amire meg o bolintott lazasan. Szoval delutan 4-re megyek dolgozni. A hallottak helyett West Ham football club, csapatkapitany Don. A lenyeg, hogy amugy is koncentralnom kell, hogy felfogjam a telefonban valo angol beszelgetest, hat meg ugy, hogy magamt sem fogtam fel ki vagyok, hol vagyok, es mit is csinalok epp.
Kicsit ahhoz hasonlitott, mint ami a valamelyik reggelemen volt. Sokat mondtam mi? :P
Na, akkor az volt, hogy mar sokadik napja mentem reggel 7-re, meg 6-ra dolgozni, es hat itt nem lehet cicozni ugye. Minden napomon elegansabb vagyok, mint amilyenre a ballagasomra rittyentettem ki magam. Szoval mar leszoktam arrol, hogy a 3 telefonon 8 fele kulonbozo idopontot adok meg ebresztonek, de azert megmaradt a cuki rozsaszin telom 3 ebresztovel.
Szoval eppen, egy lovon ulok, karddal a kezemben, es egy haromfeju sarkanyra orditozok, hogy nem adok a palacsintambol, mikor egy foldontuli hang megszolalt. A lefolyoban orvenylett a felelmetes sarkany, az edes palacsinta, a kardom, es en a hos, aranyozott pancellal, es maradtam csak en a pizsamamban, az agy, no meg az elso ebresztom. A sarkany morgasa piskota volt. Az enyem nem. Szoval idoerzekemet a mobilra ruhazva, 5 perccel kesobb megszolalt a kovetkezo adag. Ez a feleszmelesnek volt az idoszaka. 30 percem van, hogy elhalmozzam magam rittyel, es elerjem az elso metrojaratot. Egy ovatos lenditessel, mert ereztem a csontig hatolo zsibbadsagot, a bal karommal odacsaptam a borondomre, amin a motyoimat tartom. A kezembe kenyszeritettem a borotvamat, azt a draga elektromosat, amit a Bubustol kaptam, es az agyban fekve tuladtam, az amugy sem hosszas ketnapos borostamon. Kozben meg elveztem az agy meleget, a parnaim puhasagat, es rettegtem a paplanom felett terjengo hidegtol, es az utcara meneteltol. Szinten a hideg miatt.
Azt kell, hogy mondjam minden  nap egy ujjaszuletes. Uj lehetosegeket, megprobaltatasokat, eleteket, es nem utolso sorban, papirzsepit fuj a szel az utunkba. Egyeb kozhelyre mar nincs is szugseg ahhoz, hogy felfedjem irasom szuletesenek valodi okat.
Nem fogjatok kitalalni ugy sem. Aki igen, az ne arulja el!
Na jo, nem rabolom az idomet. :)

Boldog szuletesnapot Mumiin!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése