2012. augusztus 25., szombat

Elkopott/kapott a laz

Sokszor talalkozik az ember kulonfele blogokkal, cikkekkel, hirekkel, ami erdekelne az embert, de mikor ranez a tartalom hosszusagara ugy dont, hogy bele se kezd. Hat ilyen laz kapott el engem is, hiszen visszanezve az elso postot, kellemesen/turhetoen/kibirhatoan olvashato mennyisegrol volt szo, a masodik es a harmadik viszont elegge megviseli a jelen levok tudatallapotat, foleg, hogy nem allitom at a billentyuzetet, magyar emberek szamara olvashatobb, magyar irasmodra. Hehe.
Szoval szuletett nehany betu az elso harom napomrol, es most ados vagyok csutortok ota.. bizony meg tudom nezni a blog latogatottsagat, es oromomre szolgal, hogy van erdeklodes utanam. Igy ravettem magam, hogy most ravetem magam a gepre, es igen is irok vmit.

Mint ahogyan az jol kiderult az elozmenyekbol, voltak mar gondok is, es sok sok kis oromcsomag. Az elozo reszek tartalmabol:

A bankkartyas berlet vasarlasnal nem vesztettem penzt. A keszpenzes vasarlasnal szinten nem. A nagy kifizetesem nem veszett el. Azt le kell laknom, vagy ha idoben szolok, hogy eljovok a szallasrol, akkor vissza kapom. Nincs meg munkam. Van szallasom. Van berletem, Van szamlaszamom, meg bankartya nelkul. Van rozsaszin telefonom, rajta dobokockas jatek. (Robi Levi, -> ugy volt hogy hetvegen jatszunk. Fityisz) Jo fej lakotarsaim vannak. Segitokeszek. Erosen fogy a CV-m (oneletrajz). Ami azt jelenti, hogy nem vagyok tetlen. Van mogyorovajam. A bocik tuti csokit esznek. A tej olyan, mintha uditot innek (majd kuldok haza..). Harry megtudta, hogy varazslo. En megtudtam, hogy a menyetek oroszok. (Itt javitas varhato, mert lehet, hogy nem menyetek vannak a reklamban.) Marcival takaritosok voltunk a heten, ezert kitakaritottam a konyhat, es felporszivoztam a lepcsohazat. A Sik Sandorosoknak uzenem, hogy itt mindenki elmosogat maga utan.. :P
Ugy irok angolul levelet, mintha magyarul tennem. Ahova nem kertek CV-t, ott online jelentkezes van. Ahol nem kertek CV-t es online jelentkezes van, ott jelentkeztem online. Voltam templomban. Voltam cserkeszhazban. Voltam kajaldakban, kavezokban es hotelekben. Megismerkedtem az 5 csillaggal. Mesimerkedtem a fenyuzessel es a csillogassal. Voltam futni es kondizni. Voltam parkban, ahol fizetni kell, es ahol papirzsepit fuj a szel. Voltam skypon, az osok csak szerettek volna lenni.. :) Van meg erom, penzem, kitartasom, izomlazam, otthon szeretteim, ott es itt baratok, ... Ma itthon voltam. Esett. Beesteledett. Agyban vagyok. Lefekszem.

A kovetkezo resz tartalmabol:
Holnap szobat takaritunk, elmegyek misere, vmi karnevalra Vikiekkel.. es ha utkozben kavezot latok a kornyeken, vagy bent a gazdag negyedben, akkor bedobom a CV-m. Azert majd ideboffentek valamit. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése